Kajian sing dikeluarkan ning London,Rabu (19/2/2014) iki,
merupakan kajian taunan sing didamel oleh konsultan valuasi merek Brand Finance. Mreka mengkaji
merek-merek tersohor sing dunia lan mengevaluasinya kangge nentuin sing endi
merek kang paling kuat lan paling berharga. Demikian keterangan sing Brand Finance.
Skor produsen mobil sing itali iku menempati urutan paling
atas sing berbagai ukuran kang digunaken dalam Brand Finances Brand Strength Index. Ukuran tersebat antara lain
adalah loyalitas lan sentimen sing pelanggan, keberadannya ning dunia maya
serta kepuasan para karyawan. Ferrari merupaken siji-sijine sing 11 termasuk
Google, Hermes, Coca-cola, Disney, Rolex lan Red Bull kang memperoleh peringkat
AAA+ lan mendapatkan skor tertinggi kangge semua ukuran.
Chief Executive Brand
Finances David Haigh
mengatakan , Kuda Jingkrak sareng latar belakang kuning sanget gampang dikenali
ning seluruh dunia. Ning negarae lan ning mata para pengagumnya ning seluruh
dunia, Ferrari mboten sekedar menginspirasi loyalitas terhadap merek, tapi
lewih pada pemujaan, bahkan devosi. Kekuatan merek iki sanget luar biasa.
Tidak ada komentar :
Posting Komentar